De gecertificeerde VBO-makelaar:
Nu de vraagprijs staat, is het tijd voor een goed promotieplan. Op basis van een gedegen advies over de in te zetten middelen met de daaraan verbonden kosten, maakt u uiteindelijk de keuze: advertenties in regionale en/of lokale kranten, een fraaie verkoopbrochure, posters en/of een online huizenveiling. Welke woningsites nemen we behalve VBO.nl op in het plan: Funda.nl? Huislijn.nl? De VBO-makelaar beschikt namelijk over de mogelijkheid uw huis breed door te koppelen naar diverse woningsites.
U hoeft geen woningstylist te zijn om uw huis verkoopklaar te maken. Maar u kent ze wel, tips voor een kleine metamorfose: een opgeruimd huis met schone ramen, de hond even bij de buren, alle gordijnen open voor een maximale lichtinval, een opgeruimde tuin etc. Maar de VBO-makelaar kan ook een echte metamorfose verzorgen via een professionele stylingadviseur. Ook hier, aan u de keuze.
De ervaring leert dat potentiële kopers meer vragen stellen als u er niet bij bent. De VBO-makelaar beantwoordt technische vragen en geeft meteen extra informatie. Dat werkt vaak beter omdat de makelaar objectief naar de woning kijkt. Bovendien voelt de ervaren makelaar feilloos aan wanneer een bod in de lucht hangt. En als dat bod dan komt, dan wordt dat op waarde beoordeeld. De biedingsstrategie is uitvoerig met u doorgesproken. De VBO-makelaar weet precies binnen welke marges hij of zij moet opereren om tot het beste eindbod te komen.
Heeft u nog vragen en/ of opmerkingen?
Powered by Eazlee